Warunki płatności i wysyłki


Ceny i podatek VAT


Wszystkie wysyłki są realizowane przez nasze centralne centrum logistyczne w Niemczech. 


Fakturę wystawiamy w EUR i naliczamy polski VAT.

     - Jeśli podadzą Państwo europejski numer VAT (np. „PL9999999999”), dokonamy dostawy bez naliczania podatku VAT.

     - Dostawy towarów w UE nigdy nie podlegają ocleniu. W związku z tym nie są naliczane żadne opłaty ani cła z tytułu importu.



Jakie są koszty dostawy?

Darmowa wysyłka zamówień o wartości co najmniej 200 euro netto. Przy mniejszych zamówieniach koszt wysyłki i pakowania* to jedyne 9,90 euro. 



Jak długo trwa dostawa zamówienia? 

Nasi klienci otrzymują swoje zamówienia zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli jakiś artykuł ma być dostarczony później, firma OrthoDepot ponosi oczywiście dodatkowe koszty z tym związane. Przy niezwykle pilnych zamówieniach prosimy o dopytanie o czas dostawy drogą telefoniczną lub mailową przed złożeniem zamówienia. 
 


W jaki sposób mogę zapłacić za złożone zamówienie?

Kartą kredytową   (MasterCard, Visa, American Express):

W chwili dokonania zakupu w sklepie Twoja karta zostanie bezpośrednio obciążona łączną sumą brutto zawierającą polski podatek od towarów i usług (VAT).
Wraz z dostawą otrzymasz fakturę za cały zakup.
 
Jeśli poszczególne artykuły nie będą mogły zostać wysłane natychmiast, dostarczymy je w późniejszym terminie wraz z listem przewozowym (bez ponownego rozliczenia).
 
Jeśli podczas składania zamówienia podałeś swój europejski NIP, po weryfikacji zwrócimy podatek VAT na Twoją kartę kredytową.


Uwaga:

Moja transakcja kartą kredytową została zablokowana? Co mogę zrobić?

Aby uniknąć oszustw, wiele płatności kartą kredytową jest blokowanych przez bank.

Prosimy zadzwonić pod numer telefonu podany na karcie kredytowej i poinformować bank, że płatność jest w porządku. 

Przy następnych zakupach w OrthoDepot płatność powinna zostać natychmiast zaakceptowana.