Najczęściej zadawane pytania
Ceny i podatek VAT
Wszystkie wysyłki są realizowane przez nasze centralne centrum logistyczne w Niemczech.
Fakturę wystawiamy w EUR i naliczamy polski VAT.
- Jeśli podadzą Państwo europejski numer VAT (np. „PL9999999999”), dokonamy dostawy bez naliczania podatku VAT.
- Dostawy towarów w UE nigdy nie podlegają ocleniu. W związku z tym nie są naliczane żadne opłaty ani cła z tytułu importu.
Jakie są koszty dostawy?
Darmowa wysyłka zamówień o wartości co najmniej 200 euro netto. Przy mniejszych zamówieniach koszt wysyłki i pakowania* to jedyne 9,90 euro.
Jak długo trwa dostawa zamówienia?
Nasi klienci otrzymują swoje zamówienia zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli jakiś artykuł ma być dostarczony później, firma OrthoDepot ponosi oczywiście dodatkowe koszty z tym związane. Przy niezwykle pilnych zamówieniach prosimy o dopytanie o czas dostawy drogą telefoniczną lub mailową przed złożeniem zamówienia.
W jaki sposób mogę zapłacić za złożone zamówienie?
Kartą kredytową (MasterCard, Visa, American Express):
W chwili dokonania zakupu w sklepie Twoja karta zostanie bezpośrednio obciążona łączną sumą brutto zawierającą polski podatek od towarów i usług (VAT).
Wraz z dostawą otrzymasz fakturę za cały zakup.
Jeśli poszczególne artykuły nie będą mogły zostać wysłane natychmiast, dostarczymy je w późniejszym terminie wraz z listem przewozowym (bez ponownego rozliczenia).
Jeśli podczas składania zamówienia podałeś swój europejski NIP, po weryfikacji zwrócimy podatek VAT na Twoją kartę kredytową.
W jaki sposób mogę się skontaktować z OrthoDepot?
W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag lub sugestii prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@othodepot.com lub telefoniczny:
[język angielski] 0049 911 274 288 -15
[język niemiecki] 0049 911 274 288 -0
[język hiszpański] 0049 911 274 288 -14
[język francuski] 0049 911 274 288 -13
[język włoski] 0049 911 274 288 -12
Email: info@orthodepot.eu