Najczęściej zadawane pytania


Ceny i podatek VAT


Wszystkie wysyłki są realizowane przez nasze centralne centrum logistyczne w Niemczech. 


Fakturę wystawiamy w EUR i naliczamy polski VAT.
 

     Jeśli podadzą Państwo europejski numer VAT (np. „PL9999999999”), dokonamy dostawy bez naliczania podatku VAT.

     - Dostawy towarów w UE nigdy nie podlegają ocleniu. W związku z tym nie są naliczane żadne opłaty ani cła z tytułu importu.



Jakie są koszty dostawy?


Darmowa wysyłka zamówień o wartości co najmniej 200 euro netto. Przy mniejszych zamówieniach koszt wysyłki i pakowania* to jedyne 9,90 euro. 



 

Jak długo trwa dostawa zamówienia? 


Nasi klienci otrzymują swoje zamówienia zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli jakiś artykuł ma być dostarczony później, firma OrthoDepot ponosi oczywiście dodatkowe koszty z tym związane. Przy niezwykle pilnych zamówieniach prosimy o dopytanie o czas dostawy drogą telefoniczną lub mailową przed złożeniem zamówienia. 

 

W jaki sposób mogę zapłacić za złożone zamówienie?


Kartą kredytową  (MasterCard, Visa, American Express):

W chwili dokonania zakupu w sklepie Twoja karta zostanie bezpośrednio obciążona łączną sumą brutto zawierającą polski podatek od towarów i usług (VAT).

Wraz z dostawą otrzymasz fakturę za cały zakup.
 
Jeśli poszczególne artykuły nie będą mogły zostać wysłane natychmiast, dostarczymy je w późniejszym terminie wraz z listem przewozowym (bez ponownego rozliczenia).
 
Jeśli podczas składania zamówienia podałeś swój europejski NIP, po weryfikacji zwrócimy podatek VAT na Twoją kartę kredytową.


  

W jaki sposób mogę się skontaktować z OrthoDepot? 

W przypadku jakichkolwiek pytań, uwag lub sugestii prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@othodepot.com lub telefoniczny: 


    [język angielski]  0049 911 274 288 -15

    [język niemiecki]  0049 911 274 288 -0

    [język hiszpański]  0049 911 274 288 -14

    [język francuski]   0049 911 274 288 -13

    [język włoski]  0049 911 274 288 -12


   Email:  info@orthodepot.eu